Once upon a time in Texas, there was a girl with an appetite and a dream...



...he puts 'dem girls on ROCKROCK.

Just in case you have missed seeing pictures of my family (HA), here are some more more pics of our growing little Tobey.

Ahwaddawaddababycutiepie! Aaahwaddawaddababycutiepie! Oh yes he is! Oh yes he is! (Shut up. If you were holding that little chunky boy you wouldn't be able to control yourself either.)

LOOK at those delicious cheeks! You know you wanna to pinch 'em.

Didn't you always hate the aunt that did that to you? Now I understand. Totally.

Isn't he getting big? The Tober (that's my niece's nickname for him--kid'll never figure what his name is) has gained about 2 pounds in 10 days, and just for moral support, so have I!

That's what I call being a dedicated aunt.

Labels: ,


Blogger Susan in Italy said...

He IS adorable! And feisty - the way he looks when you're pinching his cheek, I don't think he'll let you do that for long!

4/23/2007 5:44 AM

Anonymous Jennifer said...

Oh yes he is, yes he is a cutiepootiepie. Tobywobypuddin'pie. Yes he is. Wittle punkin wunkin pee pie. So what I'm saying is, yeah, he's pretty damn cute.

4/23/2007 12:57 PM

Anonymous Anonymous said...

Your new little nephew is sooo very cute. I have seen your other nephew also and think he is just as cute as well as your niece.

4/23/2007 5:32 PM

Blogger Tracie B. said...

susan--he will have no choice. ;)

jennifer--haaabooboobababy! tratra'swittlebittlecutiepie! oh yes he is...;)

anon--so did you see them from a far, like in a stalky kind of way, or do we actually know you?


4/23/2007 10:21 PM

Anonymous Anonymous said...

ahhhhhh he's so adorable! he's gonna be a heart breaker some day!


4/24/2007 8:45 AM

Blogger Texas Espresso said...

He is just precious! I'm so glad you are getting to spend this time with him =)

4/24/2007 9:44 AM

Blogger Kim and Victoria said...

Can I blame any weight gain on being supportive from afar? Probably not. Oh well, he is a cutie!

4/24/2007 9:51 AM

Blogger amerimom said...

Stopped in to see your blog and picked the perfect posting to be my first visit. What a sweet cutie!!! Be sure and keep the baby's progress on your blog coming.

4/24/2007 4:55 PM

Blogger nyc/caribbean ragazza said...

so cute...I'd want to pitch his cheeks as well.

4/25/2007 9:22 AM

Blogger em said...

oh my god! I want that outfit in MY size! he is precious! and it's so sweet of you to have put on sympathy weight...(though I'm sure you look fab anyway!)

4/25/2007 10:01 AM

Blogger Julie said...

He's so cute and tiny. I wish I could hold him too. You're a lucky, lucky, Aunt.

4/25/2007 8:38 PM

Blogger Tracie B. said...

thanks y'all! he IS adorable, isn't he?

julie--i know! every time i hug all three of sister's kids, i know how lucky i am!

4/25/2007 11:13 PM

Blogger Angelisa said...

ohhh, he's a beaut!

4/26/2007 8:25 AM

Blogger Giulia said...

*Pulls Tobey'shirt up, presses lips against tummy and...pfpfpffpfpfpftttt*

Yes, that was me trying to give him rasberries. How cute!!!

4/26/2007 12:11 PM

Blogger Cherrye said...

He is soooooo cute!!! I wanna eat his little cheeks they are so fluffy...uh, you know what I mean!!

4/28/2007 6:32 PM


Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home